PRONÁJEM KONFERENČNÍCH PROSTOR

Orea Hotel Pyramida je ideálním místem pro konání konferencí, kongresů a banketů v Praze, a to díky své poloze, multifunkčním prostorům, technickému vybavení, cateringovým a dalším doplňkovým službám nezbytným pro úspěšnou akci. Hotel disponuje 9 plně klimatizovanými konferenčními prostory, které pojmou až 1100 osob a rozkládají se na ploše 1200m2 s dodatečnou výstavní plochou 800m2.

Prostory lze například pronajmout k pořádání následujících akcí:

  • Prodejní výstavy a veletrhy s vlastními stánky
  • Prezentace výrobků
  • Kontraktační dny
  • Módní přehlídky

 

 alt

 

alt

 

 

Kontakty:

Martina Hrdličková
Senior Event Sales Coordinator
T: +420 233 102 570
M: +420 702 036 325
martina.hrdlickova,orea,cz

 

Hana Rajsner
Director of Event Management
T.: +420 233 102 570

M: +420 776 002 009
hana.rajsner,orea,cz