Konference & Eventy

Orea Hotel Pyramida je ideálním místem pro konání konferencí, kongresů a banketů v Praze, a to díky své poloze, multifunkčním prostorům, technickému vybavení, cateringovým a dalším doplňkovým službám nezbytným pro úspěšnou akci. Hotel disponuje 9 plně klimatizovanými konferenčními prostory, které pojmou až 1100 osob a rozkládají se na ploše 1200m2 s dodatečnou výstavní plochou 800m2

Samozřejmostí jsou kompletní konferenční služby na klíč, včetně zajištění cateringu a outdoorových programů. Neváhejte se svěřit do rukou našich odborníků.

 

 

altalt  

 

Kontakty:

Martina Hrdličková
Senior Event Sales Coordinator
T: +420 233 102 570
M: +420 702 036 325
martina.hrdlickova,orea,cz

 

Andrea Hejcmanová
Senior Event Sales Coordinator
T: +420 233 102 571
M: +420 702 036 326
andrea.hejcmanova,orea,cz

 

x

Poptávka akce

KONTAKTNÍ INFORMACE
INFORMACE O AKCI
UBYTOVÁNÍ
TECHNICKÉ VYBAVENÍ
OBČERSTVENÍ
USPOŘÁDÁNÍ
JINÉ POŽADAVKY